Sunday, March 06, 2011

kepala otakku tenat!!

berangan macam mat jenin..
bila buat kerja asek pening..
kepada rakan2..gud evening..
selamat menyambut hari isnin..

hoh..berpantun pulakkk...
besala..pening dengan kerja..
(dulu tak dapat posting nak posting sangat..bila da posting mengeluh pulakk..)
nama pon manusia kan...suka ati gua lahh...!!!heh!!

tema arini monday blues okayyy!!
sapa yg semangat kerja....pegi main jauh2..

2 3 ari kebelakangan ni..banyak kejadian pelik yang gua rasa cam siall jekk..
pasal keje..gua malas crite sama lu org laahh..gua cite pasal efek dr masalah tu..
ntahla...mungkin sebab mood tak stabil..banyak pikir mende2 lain..
lu org ingt pompuan je ke bole mood tak stabil..laki pon mood tak stabil..
kalo pompuan kuar darah..laki kuar taik bila kenyang..
so..sapa lagi bermasalah..???
oke.xda kaitan.

kejadian pelik yang gua rasakan cam hampeh dan siall...

1- nampak ular melintas jalan dari semak samun tepi jalan..tapi gua yang mengangkat kaki dalam keta time tengah drive..ishh..

2- gua baru perasan yang ada cikgu kembar kat sekolah ni setelah sebulan bekerja..nama lain2 la..patot gua heran..npe dia jalan ke kelas cepat sgt dari gua..kuar bilik guru sama2..haihh!!

3- gua pakai baju korporat ke sekolah time hari isnin...*act org pakai baju korporat ni hari selasa..siap p berjalan ke perhimpunan pagi tu..ramai cikgu2 kt sana ..so terpaksa menanggung malu..suma cikgu2 tegur..lawa baju..gua pon..ye!senyum dengan bangga..tapi,, bila da tengahari ketika kelas hendak bermula..

"murid2..arini ari apa..??

ISNINNNNNN!!!!!!!!!jawab murid2 panjang..

gua pon..oh!isnin..tiba2..hah!!??isnin..??dem!! gua
ingtkan ari selasa..malu gila pakai baju ni..

4- gua isap rokok terbalik.. gua pegi cucuh puting rokok..afta tu baru sedar yang asap tak kuar..hampeh!!

5- gua pegi baca list nama laki kuat2 depan pompuan time kejohanan MSSD aritu kat kompleks sukan UUM..pastu atlet2 tu ckp..eh..bang!!silap la..kami 100M kelas P1 (kelas P1 merupakan murid bawah 17 tahun)..tetiba aku malu sendirik!!gua pon..oo..sory2..panas sgt skrg.tak nampak list..silau!!...kejadahnye silau..tadi lu sebot kuat2 kemain..aahh..mampos laahhh!! *org kaver malu mmg cpt emo..kan..??haha

so..agak2 lu org ar..kes gua ni apa hal ahh..??penyakit meroyan sunburn kah..???arghhh..persetankan sume itu..!!

No comments: