Saturday, May 14, 2011

currently in the good mood!!

hye guys..
gumbira gila arini..
my fon can make a call again..
ni la bahana kalo gatal godek2 sgt...
install tu la ni la..last2..nk buat call xbole..msg bole..tenet bole..call je xbole..
last2 gua restore balek..da bole call..
kang xmemasal asek msg je..da la susa nk msg..
hampeh..!!

so, gua baru balek dr membeli barang...
barang tuk hari guru...
hadiah la..cikgu2 sekolah ckp nk tukar2 hadiah..
gua ikotkan je..
dorg ckp adiah twenty rgt above..
so gua beli la..pasal harga gua xkesah..gua ikhlas..

so tade idea nk beli menda hape..gua beli set pinggan mangkok..
haha..elokla tuk dorg yg sume da kawen..
kalo nk kasi gua hadiah..belikan gua ipad 2 or dslr...da lama nk..tp xcukop duet.
anyone willing to help me..??raise up ur money n gimme your money..

so..fer now..aku epy dengan sekolah aku..
banyak keje..??
biasela..nama pon keje..(+ve thinking)
tak sabar nk tgu ujung bulan ni..nk lepak sama elis dengan lynn sama cik pendek..
TAK SABAR!!!!!!!!!
hangout tym bergaji mmg fun!!

so..bye2 for now..
salam dudes!


2 comments:

Super Ummi said...

Selamat Hari Guru!

tulangnisme said...

Selamat hari guru jgk!