Sunday, November 14, 2010

cameron highland part one

pehh..
letih beb arini..
bgn pagi...awal pulak tu..
terpaksa mengorbankan game liverpool smlm..*xdpt tgk wehh..huaa..
tp xpa.
demi keselamatan hari ini..ewah~

arini awal2 pagi aku gerak ke cameron highlands..
pkul 9.30 kira awal la kan..? =p
kalo x lagi awal..ni suma masalah gate uma aku ni.
xbole open.SHOT!
pasal smlm kilat kuat smpi onning uma sewa aku ni jd kale oren kne sambar.
aktiviti..??
apa lg..sembang2 dlm gelap la.
dgr mp3 kt nset..
bukan metalcore oke..tp nasyid. *mood takot + insaf petir kuat sgt

dem..~!!
lari tajuk..
aku nk cita sal cameron..

aku pegi ngn cik pendek n classmate aku sorg lg merangkap hosmate cik pendek..meilin! *dia mualaf..cina masok melayu..dats y mata dia poyo2 sepet..wakaka..

jalan nk naek..
azab nk mati..
aku tau..honda EP 3 type R turbo aku neh xbole bawak laju2 tym naek..
mmg jepun da set cmtu kt kete aku..*eh..?wakakaka
dia suro aku berhemah bawak kete..
masing2 muka ngntok je tym naek..

so bykla tempat yg kitorg pegi..
- cameron valley.. *tmpt terbaek tuk photoshoot..tekanan weh tgk org pkai camera suma lens panjang2..kale itam..gedabak beso..ada tulis conan..nokia..(sj tulis silap..kang nti aku jeles..so bajet dorg pkai yg tiruan la..) yg kita ni..??hurmm..sabo..taun dpn wajib angkt satu..planning2!1st gaji!!i will..60D ke..D3100 ke..ikotla..sapa nk topup duet aku sikit2..? dipersilakan..jasa anda amat dihargai..resit pemberian disediakan..

- pastu kedai menda ntah.aku xtau nama tempat..kt situ aku beli present for my mom becoming birthday..credit to meilin si sepet ngn cik pendek sbb susah2 tlg pilih present 4 my mum~ *i noe..aku nmpk bodo sbb asek ulang alik kt akuarium kecik saiz jug air yg comey..tp xbli jgk.haha.banyak pokok2 bunga kt sana.cntik2..mmg tmpt makcik2..kalo mak aku p..msti dia sawan..tarzan maybe.sbb gila tgk pokok bunga..nk tambahkan koleksi utan rimba yg sedia ada di sekeliling kawasan uma dan pagar supaya menjadi kawasan hutan hujan simpan~*sigh*

- pastu pegi rose centre..kt sini aku tetiba jadi malu2 kucing cne ntah..terasa diri ni cacat dok tgk pokok2 rose yg berbunga sakan..hahaha..seyes tetiba aku rasa lain..pehal ah..?nk bergamba pon malu2..haa.maybe sbb rose..diri ni kan JANTAN SEJATI..terasa loser abeh dikelilingi pokok rose.wakaka..*sekadar statement poyo nk mampos..jgn bersedih ttg pokok rose ngn aku..aku still oke.hahaha* photoshoot lg..pastu.. *dlm ati aku tym tu..ada x rose kuarkan bau yg bole wat org pengsan sbb mengeluarkan bau beracun..tp aku xtny dorg.aku senyap.sbb aku tau..aku mst dpt jawapan bodo ngn sama ngn soalan aku.

- pastu singgah beli strawberi kering tu ngn kawan2 dia yg lain..beli strawberi basah *eh..pastu beli bunga rose ngn lili senyap2..nyorok2..takot cik pendek nmpak.cpt2 aku bg alasan nk pegi kt kete simpan barang.aku biarkan dia shopping ngn mualaf meilin.haha.pastu beli cendawan goreng..sedar x sedar..aku da telan 4 bungkus cendawan goreng..aku heran..sama ada aku lapo sgt or aku mkn xbaca bismillah..

da selesai suma..
gerak pulang..tym da pukul 5.20 lebih kurang.
kalo naek cm honda EP 3..
kalo turun..mcm toyota AE 86..
drift beb..~haha..propa ja lebih.
asal cik pendek selalu tekan brek tym aku bawak kete..??
aku xtekan lg..dia da tekan lebih2 da..siap kejang2 kaki..apahal.?hahaha
takotla tuu...wakakka..
ilexx...everything is undercontrol..
cik pendek maseh lg xsedar dia nek kete ngn drifter..
sian cik pendek.hahahaha...
meilin jgk cool..siap tdo lg..wakaka.. *tahap xnk tgk dpn da..haha

so..next n3 aku upload kan pics2 aku kt sana..skrg xbole.internet cm keta kodok naek bukit cameron.

1 comment:

Unknown said...

ohoooo cina muallaf yekkk
sengallll hahaha