Monday, December 13, 2010

aku asa cm nk boh penampaq org kuat2!!

adeh..
da dua ari aku makan bubur wehh..
sbb sblh kanan luka..sblh kiri plak saket..
sian aku..
kan..kan..kan..??
hahaha..

dlm mgu ni..da 3 kali aku g klinik gigi..
eh salah!!
da 3 kali aku melepak kt klinik gg..
sialll lahhhh...

1st pegi - aku pegi cek n wat appointment sbb doc ckp xle nk tampal gg kalo saket..fine!!

2nd pegi - pegi tampal gg..pastu balek still saket lg..aku xtau npe..pastu..siap patah jd serpih plak tu sblh luar gg yg tampal tu..bkn yg tampal patah..tp gg..!!!saket gila..berdenyut2..

3rd pegi - aku g ngadu kt doc..dia tny nk buang tampal tu or amek ubt thn saket dlu tgk bole thn ke x..(dlm ati aku..sial la lu..gua saket gila ni.dr pg x mkn ns sbb xbole mkn..mmg saket.aku lapa gila babi ni..)
pastu aku ckp..sy nk cabot gg ni..tp..doc xbg..dia ckp..buang tampal yg aritu dulu..nk tgk lubang tu cne..da smpai saraf ke x..aku pon oke la..sbb aritu tampal xase saket pon..tp bila dia da start buang tampal..terangkat2 kaki aku tym tu..saket nk mampos..tgh saket..dia buang tampal lg dgn grind kua..bapak saket..doc tu siap ckp kt aku..sabar2..aku tgh sabar la neh..kalo x..da lama aku grind muka ko..!!!

so skrg..aku still mkn bubur..
mak aku buat..
walopon bz..dia still buat kt aku..sbb kalo adik2 aku buat..xjadi bubur ase aku..silap2 aku bubur dorg balek..

btol ke dorg ckp saket gg saket kedua yg azab kt dunia afta bersalin..?

p/s : mmg saket gg kne marah2 eh,.??

(mak aku buat siakap sweet sour ngn ayam msk merah..peberet aku..tp xkan kne mkn ngn bubur weh..??arghhhh...nk nasikk!!!!!!!!!!!!!)

No comments: