Wednesday, December 08, 2010

aku calon suami korang yg terbaek!!!

nk tau pasepa..??

sbb

aku asa aku mmg calon suami terbaek..wakakaka.. *xle blah kan..
aku slalu wat keja uma..
maklomla..cuti sekolah kan..

seyes..
tym cuti ni aku xtau nk wat menda..
cm sial je ase..

balek2 rutin yg sama..
bgn tdo..
sarap.. (kalo sempatla..slalunya mmg xsempat pon..lunch tros)hahaha..
pastu tgk masokkan baju dlm washing machine..
smbil2 tu sapu uma..
angkt baju yg kering smlm..
pastu sidai bj td..
da abes sidai..
lipat baju..sambil2 tgk tb..
membuat kerahan kepada askar2 kecil 2 ekoq kt uma..soh msk ns n msk sumthng yg bole mkn..aku terpaksa..sbb aku xreti masak..gpon..wtpa ada adik2 pompuan kan kalo x tlg kt dapo tuhh..hahaha..
pastu mkn..
tgk tb smpai lebam..
mlm baru lepak kdai mamak ngn mbr2..
lepak smpai pg..

kdg2 men futsal..
pastu balek..
tgk hbo..star movies tb 1 smpai suma channel yg cta bes aku layan..siap set reminder lg kt astro..wakaka..
lebam..
2 3 kali aku ulang tgk cita tu..
cuti2 cmni cnfirm xbosan..

tp kalo mak aku da balek keje..jgn arapla nk tgk cita melayu ke..omputih ke..tamil ke..sekalerr ke..harapan!!sbb mak aku mst tuka tgk cte indon..haishh..bapakla bosan..xtau pangkal eko cte..siap da beratus episod..arapanla aku nk ngadap..xphm aku..tny mak aku balek kang dia cta dr episod satu smpai ratus2 tu,..tak ke lebam aku dgr cte mak aku.hahahaha

tp paling bes..
weekend!!!
ada bola...!!!!
hahaha..tu la yg paling bes..

da la bosan..
tulis n3 pon bosan..
sialll!!

bila nk tau posting neh..
xsabaq nk keja da..hahaha

p/s : title tu propa semata-mata..hahaha

2 comments:

fara said...

klo saket gg wat saket kepale.
tu yg cpt mrh2 tu kot. :)

tulangnisme said...

oic..hurm..kalo saket pale..saket gg plak eh..ahaks..joking~!!