Monday, October 25, 2010

sila jangan kufur!!!

hari ni aku gembira...
setelah sekian lama menanti..
aku dapat balik barang yang selama ini aku risaukan..
aku hanya mampu bersyukur dan berdoa kepadaNya..

aku bersyukur ke atas nikmat yang diberikan
aku bersyukur mempunyai keluarga yang memahami..
aku bersyukur mempunyai cik pendek yang sentiasa memberikan sokongan dan nasihat
aku perlu belajar dari pengalaman..
aku perlu pandai membalas jasa mereka..

idop ni ibarat busur dan anak panah..
anak panah perlu ditarik ke belakang untuk ia maju ke hadapan..
samala seperti kehidupan..
kita perlu memandang ke belakang untuk kita terus maju ke hadapan..
jadikan pengalaman lepas sebagai pengajaran dan pedoman supaya tidak berlaku lagi..

THANKS GOD!!!


6 comments:

zaL_cdpx said...

alhamdulillah !!! syukran !!! kn bgos klau rmai lg laki kt luar sana yg pndai bsyukur cmnie.. hehe

tulangnisme said...

haha..thnks zal..
rmai laki kt luar sana bersyukur jgk..tp dgn cara mereka..mungkin.haha..

aJa said...

uihh...bgus2..
idop ibarat busur?
cmne tuh?

tulangnisme said...

aja~bgs eh..??kne insaf slalu la kalo cmni..wakaka
ala..busurla..cm robinhood tu..kn kalo nk tembak anak panah..kita tarik dia ke blkg..
sama cm life..nk maju kehadapan.kita perlu tgk blakang(pglman lalu).cmtula..get it..?

aJa said...

kne insaf tiap saat kot..
perlu ke tgk blakang??
kn nk maju..
mne ley tgk blakang da..
kn3..

tulangnisme said...

nampaknya n3 ni xberjaya.
hahahaha